African Dream
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

African Dream

African Dream is een semi-realistische leeuwen RPG. Stap in de huid van je zelfbedachte leeuwenkarakter en beleef leuke avonturen.
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 7. Dit aantal is bereikt op wo jan 04, 2012 9:20 am.
Seizoen
Op dit moment is het winter in African Dream. Dat betekend dat het erg droog en warm is. De meeste prooidieren zijn dan ook bij de waterplaatsen te vinden.
Laatste onderwerpen
» ~ Een donkere nacht ~
zen is verdwaalt Emptyvr dec 14, 2012 6:00 am van Blackfir

» Vuur!
zen is verdwaalt Emptydo dec 13, 2012 9:02 am van Mossheart

» Onzin topic.
zen is verdwaalt Emptydo apr 19, 2012 2:18 am van Licentia

» valerie
zen is verdwaalt Emptyza jan 28, 2012 10:19 am van zen

» Een nieuwe dag, nieuwe kansen
zen is verdwaalt Emptyvr jan 20, 2012 4:34 am van Ethan

» Betsie
zen is verdwaalt Emptyzo jan 15, 2012 3:19 am van zen

» gezocht ouders voor bageera
zen is verdwaalt Emptyvr jan 13, 2012 9:13 am van zen

» Aanmelden.
zen is verdwaalt Emptyvr jan 13, 2012 8:40 am van zen

» zen bij de rivier
zen is verdwaalt Emptyvr jan 13, 2012 8:09 am van zen


 

 zen is verdwaalt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
zen

zen



Karakterprofiel
Geslacht: Leeuwin
leeftijd: half jaar
Groep: Uniques believers

zen is verdwaalt Empty
BerichtOnderwerp: zen is verdwaalt   zen is verdwaalt Emptydo jan 12, 2012 8:23 am

zen was eel heel klein leeuwinnetje die was verstoten door haar roedel, haar moeder had haar nog beschermt maar is vermoord. Tijdens een wedstrijd, zen vond niemand echt leuk, ze had wel een broer, maar, die was allang vertrokken. Zen wist zelfs zijn naam al niet meer. Ze had al 1 uur gelopen maar, ze zag nergens een plek waar ze kon rusten, er was helemaal niemand in de buurt om iets aan te vragen, ze was echt helemaal alleen. Bij die gedachten begon ze te huilen maar hoe hard ze ook huilden niemand hoordde haar dacht ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan



Karakterprofiel
Geslacht: Leeuw
leeftijd: 4,5 jaar
Groep: x

zen is verdwaalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: zen is verdwaalt   zen is verdwaalt Emptydo jan 12, 2012 8:53 am

Het is al wel wat beter maar heb toch nog wat tips;

* Volgens mij heb je het stukje: 'Zen wist zelfs zijn naam al niet meer.' Uit het topic van Suna? Zoja, probeer zelf wat te bedenken, en niet alles over te nemen.

* Probeer wat meer te beschrijven. Waar ben je op dit moment, wat ben je van plan, wat zijn je gedachtes.. enz. Dat maakt je post langer en meteen een heel stuk beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suna

Suna



Karakterprofiel
Geslacht: Leeuwin
leeftijd: 3 jaar
Groep: Uniques Believers [Ikke!]

zen is verdwaalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: zen is verdwaalt   zen is verdwaalt Emptydo jan 12, 2012 8:57 am

Het is beter dan eerst,maar omschrijf je omgeving.

Dus zo bijvoorbeeld: Het licht-gekleurde gras van de Savanne strekte zich meters voor haar uit, een giraffe groep stond in de verte te eten. De zon scheen hoog boven het land en toonde haar de mooiheid. Zen stapte eenzaam door de Savanne, haar blauwe ogen tuurde in verte, terwijl ze slome passen zette. Terug denkend aan haar verleden, haar moeder en haar broer, de gedachten,s aan moeder deden pijn. De leeuwin was vermoord, bij een wedstrijd. Het was in haar kop gegriefd, in haar geheugens. Gedachten,s dwaalde door haar kop, maar ze was zo moe, ze had een uur gelopen en was moe. Maar waar kon ze rusten? Een plaats in de schaduw, dat was het beste, geen last van de zon hebben. Ze zag geen enkele andere leeuw, zelf in de verte niet.

Doe ook meer met comma,s

Ethan was me voor



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hardmemories.actieforum.com
zen

zen



Karakterprofiel
Geslacht: Leeuwin
leeftijd: half jaar
Groep: Uniques believers

zen is verdwaalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: zen is verdwaalt   zen is verdwaalt Emptyvr jan 13, 2012 6:58 am

dat stukje van wat ethan schreef, heb ik zelfbedacht. en van suna bedankt dat je een voorbeeld schreef
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zen is verdwaalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: zen is verdwaalt   zen is verdwaalt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zen is verdwaalt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
African Dream :: In the Game :: Oefenforum-
Ga naar: